Kansainvälisyystoiminta

Kansainvälisyyskerho on osallistunut aktiivisesti Erasmus+ -ohjelmaan. Vuodesta 2007 lähtien koulu on ollut mukana neljässä eri yhteistyöprojektissa eurooppalaisten kumppaniemme kanssa. Kansainvälisyyskerhoon osallistuvat ovat päässeet hankkeen puitteissa matkustamaan osallistujakaupunkeihin ympäri Eurooppaa. Olemme myös toteuttaneen useita kansainvälisyysviikkoja hankkeen puitteissa.

Viimeisin projekti oli nimeltään C.H.A.N.G.E - Cultural Heritage Activities and Nutrition in Global Environment, projekti päättyi 31.3.2021. Koulu on hakenut uutta rahoitusta projektille, joka alkaa lukuvuoden 2023 - 2024 aikana.

Kansaivälisyyskerhoihin kannattaa aktiivisesti osallistua. Näin pääset mukaan järjestämään toimintaa, ja mahdollisesti myös ikimuistoisille kansainvälisyysmatkoille! Toiminnasta vastaa Fanny Vilmilä, Rebekka Saukko ja Pekka Kylkilahti.